82 km uzunluğundaki RRTS projesinin tünel açma çalışmaları tamamlanmak üzere

aynur

New member
Development yetkililerinin bildiğine göre, 82 kilometrelik Bölgesel Hızlı Transit Sistemi (RRTS) projesinden sorumlu NCR Transport Corporation (NCRTC), projedeki inşaatın tamamlanmak üzere olduğunu ve önümüzdeki günlerde tamamlanmasının beklendiğini söyledi. Meerut’ta tamamlandığını belirttiler ve Ghaziabad’daki Anand Vihar’dan Vaishali’ye kadar olan bölümde işlerin yalnızca %2’sinin kaldığını belirttiler.


RRTS projesi için inşa edilen her bir yer altı tüneli 6,5 metre genişliğinde olup, tipik metro sistemlerinin 5,8 metre genişliğini aşmaktadır. (Sakib Ali/HT Fotoğrafı)

82 km’lik proje Delhi, Ghaziabad ve Meerut’u birbirine bağlayacak. RRTS koridoru esas olarak 70 km’nin üzerinde yükseltilmiştir ve aynı zamanda Delhi’deki Anand Vihar yakınlarında 12 km’lik bir yer altı bölümü (Anand Vihar’da bir istasyonla New Ashok Nagar’dan Ghaziabad’daki Sahibabad’a 5,5 km) ve Bhainsali’deki istasyonlarla Meerut’ta altı Kilometrelik bir bölüm içerir. , Meerut (ortada) ve Begüm Pul.

NCRTC Şefi PRO Puneet Vats şunları söyledi: “RRTS projesi için tünel işlerinin yer altı inşaat mühendisliğinin bir hafta içinde tamamlanması bekleniyor. Öne çıkan eserler yalnızca Anand Vihar’dan Vaishali’ye olan bölümüyle ilgilidir. Dolayısıyla tünel inşaatının ilerlemesi yaklaşık %98’dir. Tünel inşaatı tamamlandıktan sonra ray döşeme, sinyalizasyon ve katener ekipmanlarının montajına geçeceğiz” dedi.

RRTS projesi için inşa edilen her bir yer altı tüneli 6,5 metre genişliğinde olup, tipik metro sistemlerinin 5,8 metre genişliğini aşmaktadır. NCRTC yetkilileri, daha geniş tünellerin daha büyük RapidX trenlerine ve öngörülen 180 km/saat hıza uyum sağlayacak şekilde tasarlandığını söyledi.

Yetkililer, bakım ve acil durumlarda yolcuların tahliyesini kolaylaştırmak amacıyla tünellere her 250 metrede bir çapraz geçitler inşa edildiğini söyledi.

NCRTC, Ghaziabad’da Sahibabad’dan Duhai Deposu’na kadar uzanan, beş istasyonu kapsayan ve açılışını bekleyen ülkenin ilk 17 km’lik RRTS bölümünü halihazırda tamamladı.

Yetkililer, öncelikli bölümün yolculara açılmasının ardından operasyonların bir sonraki aşamada Duhai’den Meerut’a ve ardından Delhi’ye devam edeceğini söyledi. Nihai uygulamanın Meerut metro modülünü içereceğini eklediler.

Vats şunları ekledi: “Yüksek koridordaki ray inşaatı hızla ilerliyor. Duhai’den Meerut’a (Güney) kadar olan hattın yaklaşık %50’si tamamlandı. Viyadüğün büyük kısmı da tamamlandı, Delhi ve Meerut’un çeşitli yerlerinde sadece yaklaşık 15 km kaldı.”

Tahmini maliyeti olan RRTS projesi ₹82 km’lik hat, üçü Delhi’de, sekizi Ghaziabad’da ve geri kalanı Meerut’ta olmak üzere 25 istasyondan oluşuyor.


  • YAZAR HAKKINDA


    Peeyush Khandelwal, Batı Uttar Pradesh’te suçtan kalkınma ajanslarına, altyapı ve ulaşıma kadar çeşitli konularda yazıyor. Ghaziabad’da yaşıyor ve neredeyse on yıldır gazetecilik yapıyor. …ayrıntılı olarak görün