Ghaziabad Trafik Polisi, yarından itibaren 152 kilit noktada memurların yerini değiştirecek

aynur

New member
Konuyu bilen polis yetkilileri Pazartesi günü yaptığı açıklamada, şu anda Ghaziabad şehri genelinde 183 kilit noktada görev yapan trafik polislerinin 152 noktaya yeniden yerleştirileceğini belirterek, bunun trafik polislerinin kapsadığı alanda bir azalma olmadığını ekledi; Bunun yerine, bu yeniden yapılanma kaynak kullanımını optimize edecek ve memurların şehrin daha büyük bir bölümünü kapsamasına izin verecektir.


Komite ayrıca, trafik polislerinin görevlerini her gün sekizer saatlik iki vardiya halinde yapmalarını tavsiye etti. (Sakib Ali/HT Fotoğraf)

Karar, şehirdeki önemli kavşaklarda trafik polisinin konuşlandırılmasını değerlendiren iki üyeli Ghaziabad Polis Komitesinin tavsiyelerine dayanılarak alındı ve 16 Ağustos’tan itibaren uygulanacak.

“Değerlendirme, daha iyi trafik düzenlemesi ve uygulaması için yeni yolların, üst geçitlerin ve diğer altyapının eklenmesi Haberin Detaylarıına göre yapıldı. 183 trafik kavşağında yer seviyesinde denetim gerçekleştirdik ve trafik personeli için 152 farklı şantiye belirledik. Trafik Alt Müfettişleri (TSI’ler) artık daha uzun yol alanlarını kapsayacak. Polis Komiser Yardımcısı (Trafik) ve Komite Üyesi Poonam Mishra, “Tatbikatın tamamı, kaynak kullanımını en üst düzeye çıkarmak ve şehrin büyük bir bölümünü kapsayacak şekilde tasarlandı” dedi.

Komite ayrıca, trafik polislerinin görevlerini her gün sekizer saatlik iki vardiya halinde yapmalarını tavsiye etti. ACP, geçmiş görev süresinin trafik görevlileri için 12 saat ve trafik görevlileri için dokuz saat olduğunu söyledi. “Şimdi herkesin iki vardiyada sekiz saat çalışması öneriliyor. Bu, günde 15 ila 16 saat kullanılabilirliği korurken trafik personelinin üzerindeki yükü azaltacaktır,” dedi ACP Mishra.

Şu anda Ghaziabad Bölgesi, yaklaşık 789.546 araçlık kayıtlı bir araç tabanına sahiptir ve yeni geliştirilen Delhi-Meerut Otoyolu, Doğu Çevre Otoyolu ve Hapur Yolu, GT Yolu yolu ve Meerut Yolu gibi diğer önemli bölge yolları üzerinden binlercesi daha seyahat etmektedir.

Doğu Çevre Otoyolu ve Delhi-Meerut Otoyolu’na ek olarak, şehrin artık bir tarafta Chaudhary Morh ile diğer tarafta Vijay Nagar’ı birbirine bağlayan yeni bir Dhobi Ghat üst geçidi var.

Yetkililere göre, görev vardiyaları her gün saat 07.00’de başlayıp 15.00’te, ikinci vardiya ise 15.00’te başlayıp 22.00’de bitiyor. Yetkililere göre, 57 TSI’ye ayrıca, hizmet alanlarını yönetmelerine ve daha iyi uygulama sağlamalarına yardımcı olmak için motosikletler takıldı.

Resmi kayıtlara göre, iki otoyol olan Doğu Çevre Otoyolu ve Delhi-Meerut Otoyolu 2022’de 59.848 aşırı hız vakası gördü ve bu yılın Ocak ve Temmuz ayları arasında trafik polisi tarafından ihbar edilen 35.455 vaka görüldü. Ayrıca 2022’de iki otoyolda 15.079 ve bu yıl Ocak’tan Temmuz’a kadar 15.220 park yasağı vakasını cezalandırdı.

“Yol kapasitesi büyük ölçüde sabit kalırken, araç artışı nedeniyle şehrin trafik sorunu devam edecek. Yol yapımı ve yol yönetimi yetersizdir. Kaushambi Apartman Sakinleri Refah Derneği Başkanı VK Mittal, trafik ihlallerinin neredeyse tüm ana yollarda yaygın olduğunu ve Delhi-Meerut Otoyolu gibi otoyollarda tekrar ettiğini söyledi.


  • YAZAR HAKKINDA


    Peeyush Khandelwal, batı Uttar Pradesh’te suçtan kalkınma ajanslarına, altyapı ve ulaşıma kadar bir dizi konuda yazıyor. Ghaziabad’da yaşıyor ve neredeyse on yıldır gazetecilik yapıyor. …ayrıntılı olarak görün