GT Yol İyileştirme Projesi: NHAI, Üst Geçidi Genişletmek İçin Kısmi Yıkım Önerdi

aynur

New member
Hindistan Ulusal Karayolları Kurumu (NHAI), yoğun trafiği karşılamak için üst geçide iki şerit daha eklemek için GT Yolu üzerindeki mevcut iki şeritli Thakurdwara üst geçidinin üst bölümünü yıkmayı düşünüyor. Teklifin GT yol iyileştirme girişiminin çok önemli bir parçası olduğunu ve projenin maliyetini tahmini bir miktarda artırmasının beklendiğini eklediler. ₹100-125 crore.


NHAI, Gyani sınırından Lal Kuan’a uzanan 14 kilometrelik GT Road’un rehabilitasyon planlarını açıkladı. (Sakib Ali/HT Fotoğraf)

NHAI, özel bir proje olarak Gyani sınırından Lal Kuan’a uzanan 14 kilometrelik GT Yolu bölümünün rehabilitasyonu için planların ana hatlarını çizdi. Şu anda tahmini maliyetler yaklaşık ₹tahsisi dahil 395 crore ₹Proje kapsamında kamu hizmetlerinin taşınması için 110 crore.

Yetkililer, mevcut iki şeritli üst geçidin rehabilitasyon projesinin önünde önemli bir engel oluşturduğunu ve genişletme gerektirdiğini söylediler. Köprü New Bus Adda metro istasyonunun yanından başlıyor ve hareketli ticari alan boyunca Ghanta Ghar’a kadar uzanıyor.

“Üst geçidin üst kısmının kaldırılmasını öneriyoruz. Bunun yerine, beton yapı boyunca çelik açıklıklar konumlandırılarak daha hafif bir ağırlık alternatifi sunuluyor. Bu tasarım ayarı, iki şeridin daha eklenmesine izin vererek dört şeritli bir üst geçitle sonuçlanır. Bir NHAI yetkilisi, şu anda üst geçit için planları ve planları değerlendiriyoruz ve yakında bir karar vereceğiz” dedi.

NHAI yetkilisi, mevcut tahmini maliyetin ₹Yeniden geliştirme projesi için 395 crore daha fazla artış görebilir ₹Köprü tasarım değişiklikleri nedeniyle 100-125 crore.

“İyileştirme projesi için Kapsamlı Ayrıntılı Proje Raporu (DPR), geçiş değişikliklerini yansıtmak için revizyondan geçiyor. Bu da maliyetlerin artmasına neden olacaktır. Daha sonra DPR’nin son hali formüle edilecek” dedi.

Ghaziabad İmar İdaresi tarafından 2009 yılında inşa edilen üst geçit, GT Yolu bölümünü kesiyor. Çok sayıda virajla karakterize edilen iki şeritli yapı, kazalara yatkınlığa katkıda bulunur ve işlevselliği sınırlar.

“NHAI, üst geçidin kapasitesini iki şeritten dört şeride çıkarmayı planlıyor ve bunları güncellenmiş üst geçit tasarımlarıyla donatacağız. Bu strateji Ghaziabad Kalkınma İdaresi ile paylaşıldı. GDA Baş Mühendisi Vekili Manvendra Singh, “Sonuçta, üst geçit belirgin olduğu ve trafik sıkışıklığı yaygın olduğu için işe gidip gelenler fayda sağlayacak” dedi.

Rehabilitasyon projesi üst geçitlerin geliştirilmesini, mevcut GT yolunun genişletilmesini ve güzelleştirilmesini, drenaj sisteminin geliştirilmesini ve yaya ve bisikletçi şeritlerini içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir.


  • YAZAR HAKKINDA


    Peeyush Khandelwal, batı Uttar Pradesh’te suçtan kalkınma ajanslarına, altyapı ve ulaşıma kadar bir dizi konuda yazıyor. Ghaziabad’da yaşıyor ve neredeyse on yıldır gazetecilik yapıyor. …ayrıntılı olarak görün