Kırık Sector 62 yolu, Noida taşıtları için bir trafik kabusu

aynur

New member
Yol kullanıcılarının söylediğine göre, Delhi ve Ghaziabad’ı NH-24 üzerinden Noida’ya bağlayan Sektör 62 ana yolunda bozuk noktalar, rastgele park edilmiş arabalar ve bilim dışı bir U dönüşü her gün gidip geliyor.


Noida yetkili trafik merkezi, sivil makamın yetkililerden onarım için yeşil bir sinyal almaması nedeniyle yetkililerin yolu henüz onarmadığını söyledi. (Sunil Ghosh/HT fotoğrafı)

Taşıtlar, Sector 59 metro istasyonunun önünde çarpışan arabaların, çukurların ve istasyona sadece 300 metre mesafedeki bir U dönüşünün neden olduğu kaosun güzergah üzerinde büyük trafik sıkışıklığına neden olduğunu söyledi.

Noida yetkili trafik merkezi, sivil makamın yetkililerden onarım için yeşil bir sinyal almaması nedeniyle yetkililerin yolu henüz onarmadığını söyledi. Geri dönüşün yarattığı sorunların araştırılacağını söylediler.

Bir ulaşım gönüllüsü olan Amit Gupta şunları söyledi: “NH-24’e bağlanan Sector 59 metro istasyonu ile Ghaziabad arasındaki rota, şehrin en kötü yolu. Tüm e-çekçek ve otomatik çekçek sürücüleri istasyonun önünde durur; Buna toprak yol ve metro istasyonundan sadece 300 metre önce U dönüşü eklenince trafik minimuma iniyor.”

Gupta, yol durumunun bir buçuk yıldır değişmediğini söyledi. Yetkililer, son beş ayda en az üç kez rotayı geçici olarak onarmıştı, ancak yoğun trafik nedeniyle onarımlar bir veya iki ay sürmüyor.”

Her gün Sektör 19’daki evinden Sektör 66’daki ofisine gidip gelen Akash Sen, “Toz ve trafik sıkışıklığı nedeniyle bu rotada motosiklet kullanmak zor.”

Sektör 59 güzergahındaki yoğun trafik, Delhi’nin Ashram tarafından Film City üzerinden gelen ve Ghaziabad’a ulaşmak için Noida üst geçidini kullanan araçlardan kaynaklanıyor. Ulaşım yetkilileri, Noida’dan Ghaziabad’a giden trafiğin de bu rotada birleştirileceğini söyledi.

Trafik Müfettişi Sanjay Pal, “Dördü yükseltilmiş yolun ve iki şeridi alt geçidin olmak üzere altı şeritten gelen trafik, Sektör 59 yolunun üç şeridiyle birleşerek trafiğin yoğun olduğu saatlerde ciddi sıkışıklığa neden oluyor” dedi.

Pal, “Trafik polisi sürekli olarak e-çekçekleri ve otomatik çekçekleri ana yoldan kaldırıyor ve trafiğin yoğun olduğu saatlerde dört ila beş kişilik bir trafik polisi ekibi tıkanıklığı temizlemek için sahada kalıyor” dedi.

Ticari ofislerin, endüstrilerin, BT ofislerinin ve yerleşik kolonilerin çoğu Sektör 62, 63 ve 66’da bulunmaktadır. Spesifik olarak, Sektör 62, bölgeye göre Noida’daki en büyük sektördür.

Noida ajansının Görev Gücü 4’ün kıdemli yöneticisi DL Verma, “Onarım çalışmaları yağmur mevsiminin ardından başlayacak ve yolu onarma projesi henüz yetkililer tarafından onaylanmadı. Yeşil sinyali alır almaz, Sektör 59’dan NH-24’e giden yol onarılacak.”

Noida Authority Traffic Cell genel müdür yardımcısı SP Singh, “Şehirdeki tüm yollar ve U dönüşleri, Central Road Research Institute (CRRI) tarafından tasarlandı, bu nedenle CRRI’ye haber vermeden bir ayırma çizgisini daraltma yetkimiz yok” dedi.

Sektör 59’daki U dönüşünü araştıracağız ve bir sorun bulursak CRRI’ye danışıp düzelteceğiz” dedi.