RRTS: Ghaziabad’dan sonra açılabilecek bir sonraki bölüm Meerut’a doğru

aynur

New member
Ulusal Başkent Bölgesi Ulaşım Kurumu (NCRTC) yetkilileri Salı günü yaptığı açıklamada, Bölgesel Hızlı Geçiş Sistemi (RRTS) projesinin Duhai ve Meerut (Güney) tren istasyonu arasındaki son 25 km’lik viyadüğün kurulumunu tamamladıklarını söyledi. ve Meerut.


NCRTC yetkilileri Salı günü, Bölgesel Hızlı Geçiş Sistemi (RRTS) projesinin Duhai ile Meerut (Güney) tren istasyonu arasındaki 25 kilometrelik son viyadüğün kurulumunu tamamladıklarını duyurdu. (Sakib Ali/HT Fotoğraf)

NCRTC yetkilileri, Ghaziabad’daki 17 km’lik öncelikli bölümün bu yıl Haziran ayında açılmasının ardından, Meerut’a bağlı bölümün bundan sonra açılmasının muhtemel olduğunu söyledi.

Yetkililer, Duhai – Meerut (Güney) viyadükünün tamamlanmasıyla Sahibabad’dan Meerut’a (Güney) yaklaşık 42 km uzunluğundaki RRTS güzergahının da tamamlandığını söyledi.

“Duhai ile Meerut (güney) arasındaki 825 ayaklı viyadük çalışmaları tamamlandı. Havai hat ekipmanı ve ray yapım çalışmaları da hızla ilerliyor. Bu bölümün faaliyete geçecek ikinci RRTS bölümü olması muhtemeldir, bunu Delhi bölümü ve son olarak da metro bölümünü ve Meerut bölümünü de içerecek olan Modipuram’a (Meerut) 23 km’lik Meerut (Güney) bölümü izleyecektir. ” dedi NCRTC Halkla İlişkiler Başkanı Puneet Vats.

Duhai’den Meerut’a (Güney) giden rota, Meerut (Kuzey) ve Meerut (Güney) istasyonlarına ek olarak, Ghaziabad bölgesindeki Muradnagar, Modinagar (Kuzey) ve Modinagar’da (Güney) dört istasyon içerir.

“Ghaziabad’dan Meerut’a olan kesimdeki çalışmalar hızla ilerliyor ve 2024 yılı sonunda faaliyete geçmesi bekleniyor. Meerut’a doğru olan istasyonlardaki çalışmalar da hızla ilerliyor,” dedi bir NCRTC yetkilisi, sorunun isim verilmemesini istedi.

Yetkililer, Muradnagar İstasyonu’nun (Ghaziabad’da) istasyon yolcu salonu ve peron katının levha dökümünün tamamlandığını ve istasyondaki ince işlerin devam ettiğini söylediler.

Ayrıca istasyondaki teknik odaların inşaatı da tamamlandı. Yolcuların rahatı için bu istasyonun giriş ve çıkış kapıları caddenin her iki tarafında planlandı ve inşaat çalışmaları hızla devam ediyor.

Yetkili, Modinagar (Güney) ve Modinagar (Kuzey) tren istasyonlarının (Ghaziabad’da) inşaatının da hızlı bir şekilde ilerlediğini söyledi.

“Şu anda Modinagar (Güney) İstasyonu yolcu salonunun plak dökümü tamamlanmış olup, peron katının plak dökümünde son aşamaya gelinmiştir. Aynı zamanda Modinagar (Kuzey) tren istasyonunun yolcu salonu ve peron seviyelerinin beton dökümü de tamamlandı” dedi.

NCRTC, RRTS hattında 30 RapidX treni ve Meerut’ta yerel metro olarak 10 tane konuşlandırmayı planlıyor. Birden fazla birim Gujarat, Savli’deki bir fabrikada üretilecek ve bunlardan 12’si şimdiden Ghaziabad’daki Duhai deposuna ulaştı.

82 km uzunluğundaki RRTS projesi, ₹30.274 crore ve Mart 2025’te tamamen faaliyete geçmesi bekleniyor.




  • YAZAR HAKKINDA




    Peeyush Khandelwal, batı Uttar Pradesh’te suçtan kalkınma ajanslarına, altyapı ve ulaşıma kadar bir dizi konuda yazıyor. Ghaziabad’da yaşıyor ve neredeyse on yıldır gazetecilik yapıyor.
    …ayrıntılı olarak görün