Noida'nın 62. Sektörü çeşitli BT ofislerine, kolejlere ve hatta büyük bir şehir hastanesine ev sahipliği yapmasına rağmen, burada halka açık bir park tesisi bulunmamaktadır. Bu nedenle insanlar yol kenarına park etmek zorunda kalıyor ve trafik cezası alma riskiyle karşı karşıya kalıyor.
Bir Noida yetkilisi, Sektör 62'deki yüzey otoparkı taleplerinin farkında olduklarını ve süreci hızlandırdıklarını söyledi. Buradaki yer üstü otopark tesislerinin bir ay içinde yeniden faaliyete geçmesi ümit ediliyor. (Sunil Ghosh/HT Fotoğrafı)
Ofisi Sektör 62, A Blokta bulunan Indirapuram sakini Rakesh Singh, bir tane aldı. ₹Perşembe günü arabasını ofis kompleksinin dışındaki park edilmeyen bölgeye park ettiği için 500 dolar para cezasına çarptırıldı.
Bir günde 360 milyon Hintli bizi ziyaret etti ve genel seçim sonuçları için Hindistan'ın tartışmasız platformu olarak bizi seçti. En son güncellemeleri burada keşfedin!
“Ofisin otoparkı dolu olduğundan yakınlarda başka geçerli park yeri olmadığından ofisin önündeki yol kenarına park etmek zorunda kaldım. Ancak trafik polisi ve ofisten yol kenarına park eden en az 10 kişi daha ceza aldı. Her gün ofise geliyorum, peki şimdi arabamı nereye park etmeliyim?” dedi Singh.
Sektör 77'de yaşayan ve aynı zamanda Sektör 62'de de çalışan Amit Gupta, bölgedeki çoğu ofis kompleksinde tüm çalışanlar için yeterli park alanının bulunmadığını belirtti.
“Sadece ofis çalışanları değil, Sektör 62'deki özel hastaneye gelenler bile park yerleri dolu olduğu için yol kenarına park etmek zorunda kalıyor. Yol kenarına park edilmediği için trafik polisi tarafından ceza kesiliyor. Yolcular zor durumda” dedi Gupta.
Kendisi, Noida otoritesinin geçen Aralık ayına kadar bölgedeki yüzey parkını onayladığını da sözlerine ekledi.
Gupta, “Daha bu yıl otopark işletmecileri geri çekildi ve yol kenarı park edilmeyen bölge ilan edildi” dedi.
Trafik polisine göre Sektör 62'de her gün en az 50 park ihlali cezası kesiliyor.
“Park yapılmasına izin verilmeyen bölgelerde ihlal yapanları cezalandırmalıyız. Diğer sektörlerde otopark tesisleri onaylanmış olsa da, Sektör 62'de böyle bir tesis yok ve bu nedenle buradaki cezalar daha yüksek” dedi polis (trafik) komiser yardımcısı Anıl Yadav.
Noida yetkililerinden yakın zamanda gelen bir RTI (Bilgi Edinme Hakkı) yanıtı, yetkilinin ₹35 Crore, şehir genelinde yüzey otoparkı için müteahhitlerle anlaşacak. Ancak çeşitli sektörler için verilen sözleşmelerin listesi 62. sektörü içermiyor.
RTI, bu yıl Nisan ayında Noida merkezli sosyal aktivist Ranjan Tomar tarafından, 2024 ve 2026 yılları arasında Noida'da yapılacak park sözleşmeleri hakkında bilgi almak amacıyla sunuldu.
Noida Otoritesi, 13 Mayıs 2024 tarihli RTI'ye verdiği yanıtta, şehirdeki üç küme için otopark ihalelerinin 200.000 TL bedelle yapıldığını söyledi. ₹İki yıl boyunca 35 Crore.
“Sözleşme ₹8,5 Crore, 29 Ocak 2024'ten 28 Ocak 2026'ya kadar 2, 6, 8, 15, 16, 25, 27, 29, 30, 41, 50, 51, 61 ve 104. Sektörleri içeren Küme 1 için harcandı. itibaren ₹33, 54, 57, 58, 59, 60, 144, 125, 126, 127, 132 ve 135. sektörleri kapsayan Küme 3 için 15 Mart 2024'ten 14 Mart 2026'ya kadar 23,69 Rs crore harcandı. sözleşmesi ₹Cevapta, “74, 75, 76, 77, 78, 79, 94, 104 ve 120. sektörleri kapsayan Küme 8 için 17 Ocak 2024 ile 16 Ocak 2026 arasında 2,87 milyon Rupi harcandı” denildi.
Sektör 62'nin neden dışarıda bırakıldığı sorulduğunda, üst düzey Noida yetkilisi yetkilileri, yüklenicilerin aşırı ücretlendirme yaptığına dair yolculardan şikayetler aldıktan sonra önceki sözleşmeyi iptal ettiklerini söyledi. Müteahhitler konuyu yargıya taşıdı, konu halen devam ediyor.
“Sektör 62'deki park yeri talebinin farkındayız ve süreci hızlandırıyoruz. İsminin açıklanmasını istemeyen bir yetkili, “Oradaki otopark olanaklarını bir ay içinde yeniden faaliyete geçirmeyi umuyoruz” dedi.
Bir Noida yetkilisi, Sektör 62'deki yüzey otoparkı taleplerinin farkında olduklarını ve süreci hızlandırdıklarını söyledi. Buradaki yer üstü otopark tesislerinin bir ay içinde yeniden faaliyete geçmesi ümit ediliyor. (Sunil Ghosh/HT Fotoğrafı)
Ofisi Sektör 62, A Blokta bulunan Indirapuram sakini Rakesh Singh, bir tane aldı. ₹Perşembe günü arabasını ofis kompleksinin dışındaki park edilmeyen bölgeye park ettiği için 500 dolar para cezasına çarptırıldı.
Bir günde 360 milyon Hintli bizi ziyaret etti ve genel seçim sonuçları için Hindistan'ın tartışmasız platformu olarak bizi seçti. En son güncellemeleri burada keşfedin!
“Ofisin otoparkı dolu olduğundan yakınlarda başka geçerli park yeri olmadığından ofisin önündeki yol kenarına park etmek zorunda kaldım. Ancak trafik polisi ve ofisten yol kenarına park eden en az 10 kişi daha ceza aldı. Her gün ofise geliyorum, peki şimdi arabamı nereye park etmeliyim?” dedi Singh.
Sektör 77'de yaşayan ve aynı zamanda Sektör 62'de de çalışan Amit Gupta, bölgedeki çoğu ofis kompleksinde tüm çalışanlar için yeterli park alanının bulunmadığını belirtti.
“Sadece ofis çalışanları değil, Sektör 62'deki özel hastaneye gelenler bile park yerleri dolu olduğu için yol kenarına park etmek zorunda kalıyor. Yol kenarına park edilmediği için trafik polisi tarafından ceza kesiliyor. Yolcular zor durumda” dedi Gupta.
Kendisi, Noida otoritesinin geçen Aralık ayına kadar bölgedeki yüzey parkını onayladığını da sözlerine ekledi.
Gupta, “Daha bu yıl otopark işletmecileri geri çekildi ve yol kenarı park edilmeyen bölge ilan edildi” dedi.
Trafik polisine göre Sektör 62'de her gün en az 50 park ihlali cezası kesiliyor.
“Park yapılmasına izin verilmeyen bölgelerde ihlal yapanları cezalandırmalıyız. Diğer sektörlerde otopark tesisleri onaylanmış olsa da, Sektör 62'de böyle bir tesis yok ve bu nedenle buradaki cezalar daha yüksek” dedi polis (trafik) komiser yardımcısı Anıl Yadav.
Noida yetkililerinden yakın zamanda gelen bir RTI (Bilgi Edinme Hakkı) yanıtı, yetkilinin ₹35 Crore, şehir genelinde yüzey otoparkı için müteahhitlerle anlaşacak. Ancak çeşitli sektörler için verilen sözleşmelerin listesi 62. sektörü içermiyor.
RTI, bu yıl Nisan ayında Noida merkezli sosyal aktivist Ranjan Tomar tarafından, 2024 ve 2026 yılları arasında Noida'da yapılacak park sözleşmeleri hakkında bilgi almak amacıyla sunuldu.
Noida Otoritesi, 13 Mayıs 2024 tarihli RTI'ye verdiği yanıtta, şehirdeki üç küme için otopark ihalelerinin 200.000 TL bedelle yapıldığını söyledi. ₹İki yıl boyunca 35 Crore.
“Sözleşme ₹8,5 Crore, 29 Ocak 2024'ten 28 Ocak 2026'ya kadar 2, 6, 8, 15, 16, 25, 27, 29, 30, 41, 50, 51, 61 ve 104. Sektörleri içeren Küme 1 için harcandı. itibaren ₹33, 54, 57, 58, 59, 60, 144, 125, 126, 127, 132 ve 135. sektörleri kapsayan Küme 3 için 15 Mart 2024'ten 14 Mart 2026'ya kadar 23,69 Rs crore harcandı. sözleşmesi ₹Cevapta, “74, 75, 76, 77, 78, 79, 94, 104 ve 120. sektörleri kapsayan Küme 8 için 17 Ocak 2024 ile 16 Ocak 2026 arasında 2,87 milyon Rupi harcandı” denildi.
Sektör 62'nin neden dışarıda bırakıldığı sorulduğunda, üst düzey Noida yetkilisi yetkilileri, yüklenicilerin aşırı ücretlendirme yaptığına dair yolculardan şikayetler aldıktan sonra önceki sözleşmeyi iptal ettiklerini söyledi. Müteahhitler konuyu yargıya taşıdı, konu halen devam ediyor.
“Sektör 62'deki park yeri talebinin farkındayız ve süreci hızlandırıyoruz. İsminin açıklanmasını istemeyen bir yetkili, “Oradaki otopark olanaklarını bir ay içinde yeniden faaliyete geçirmeyi umuyoruz” dedi.