Ghaziab Kalkınma Otoritesi (GDA), Hinton Yükseltilmiş Yolda iki rampa inşa etmeyi önerdi: Raj Nagar'ın genişlemesinden Up-Gate'e ve Vasundhara'da Raj Nagar genişlemesine kadar bir rampa. Rampalar pahasına inşa edilmiştir £Yetkililer Perşembe günü yaptığı açıklamada, 200 crore ve teklifin yakında onay için eyalet hükümetine gönderileceğini açıkladı.
Hindon artan yol 10.3 km uzunluğundadır. (Sakib Ali/HT fotoğrafı)
10.3 km Hindon Artan Yol, Ghaziabad'daki Raj Nagar uzantısını Delhi-Ghasiabad arasındaki sınırla birleştiriyor. Rampaların inşası önerisi, Uttar Pradesh Konut ve Kalkınma Kurulu yetkililerinin Vasundhara ve Siddharth Vihar'ın Vasundhara ve Siddharth ilçelerindeki artışa erişimini istedikten sonra gerçekleşiyor.
“Yeni bir Indirapuram rampalarının geliştirilmesinin ve Vasundhara'ya yönelik yeni bir istisnanın önerildiği bir rapor oluşturduk. Bu iki ek erişim için tahmini maliyetler öneriliyor £200 crore ve on altıncı Finans Komisyonu'ndan fon aramaya çalışacağız. Daha ileri önlemler için rapor şu anda eyalet hükümetine gönderiliyor ”diyor GDA Başkan Yardımcısı Atul Vats.
Hindon Yükseltilmiş Yol, Karhera Rotary'de bir giriş/başlangıç noktası ve UP kapısında bir giriş/başlangıç noktasına sahiptir. Arada, artan yol Raj Nagar uzantısından gelen yolcular için Indirapuram'da bir sonucu var. Vasundhara'dan taşıtların bile artan yola girişleri var, ancak bu sadece Raj Nagar'ı genişletmeye giden yolcular içindir.
“İki yeni giriş ve çıkış noktası, Indirapuram rampası ve Vasundhara'daki diğer taraftaki bir rampa, Trans-Hindon bölgelerinin taşıtlarının artan yola tam erişim elde etmesine yardımcı olacak. Pendulalar, GDA'nın artan yola erişim ve bir memurdan erişmeye yardımcı olacak.” Dedi.
Vasundhara ve Siddharth Vihar konut programları 1.138 dönüm veya 704 dönümlük bir alan üzerine dağıtılmaktadır. Siddharth Vihar bir geliştirme sistemidir ve buraya yerleşen sakinler Delhi'ye göre doğrudan bağlantı gerektirir.
Vasundhara'da, yarın 7 ve 8 80 Sektörlerdeki Kurul, ölü bölgeye (transit odaklı kalkınma) giren ve bölgesel hızlı transit sistemi projesinin Sahibabad istasyonunun 1,5 km'lik bir yarıçapında karışık ve ticari bir arazi kullanımına sahip.
Sekiz RRTS istasyonu boyunca ölüm bölgeleri, eyalet hükümetinin ölüm politikasına uygun olarak tanımlandı ve GDA'nın 2031 Master Planının bir parçası haline getirdi.
Bu iki sektörde yarın on da All-India Tıp Bilimleri Enstitüsü'nün (AIIMS) uydu merkezi için uygulanacaktır.
Hindon artan yol 10.3 km uzunluğundadır. (Sakib Ali/HT fotoğrafı)
10.3 km Hindon Artan Yol, Ghaziabad'daki Raj Nagar uzantısını Delhi-Ghasiabad arasındaki sınırla birleştiriyor. Rampaların inşası önerisi, Uttar Pradesh Konut ve Kalkınma Kurulu yetkililerinin Vasundhara ve Siddharth Vihar'ın Vasundhara ve Siddharth ilçelerindeki artışa erişimini istedikten sonra gerçekleşiyor.
“Yeni bir Indirapuram rampalarının geliştirilmesinin ve Vasundhara'ya yönelik yeni bir istisnanın önerildiği bir rapor oluşturduk. Bu iki ek erişim için tahmini maliyetler öneriliyor £200 crore ve on altıncı Finans Komisyonu'ndan fon aramaya çalışacağız. Daha ileri önlemler için rapor şu anda eyalet hükümetine gönderiliyor ”diyor GDA Başkan Yardımcısı Atul Vats.
Hindon Yükseltilmiş Yol, Karhera Rotary'de bir giriş/başlangıç noktası ve UP kapısında bir giriş/başlangıç noktasına sahiptir. Arada, artan yol Raj Nagar uzantısından gelen yolcular için Indirapuram'da bir sonucu var. Vasundhara'dan taşıtların bile artan yola girişleri var, ancak bu sadece Raj Nagar'ı genişletmeye giden yolcular içindir.
“İki yeni giriş ve çıkış noktası, Indirapuram rampası ve Vasundhara'daki diğer taraftaki bir rampa, Trans-Hindon bölgelerinin taşıtlarının artan yola tam erişim elde etmesine yardımcı olacak. Pendulalar, GDA'nın artan yola erişim ve bir memurdan erişmeye yardımcı olacak.” Dedi.
Vasundhara ve Siddharth Vihar konut programları 1.138 dönüm veya 704 dönümlük bir alan üzerine dağıtılmaktadır. Siddharth Vihar bir geliştirme sistemidir ve buraya yerleşen sakinler Delhi'ye göre doğrudan bağlantı gerektirir.
Vasundhara'da, yarın 7 ve 8 80 Sektörlerdeki Kurul, ölü bölgeye (transit odaklı kalkınma) giren ve bölgesel hızlı transit sistemi projesinin Sahibabad istasyonunun 1,5 km'lik bir yarıçapında karışık ve ticari bir arazi kullanımına sahip.
Sekiz RRTS istasyonu boyunca ölüm bölgeleri, eyalet hükümetinin ölüm politikasına uygun olarak tanımlandı ve GDA'nın 2031 Master Planının bir parçası haline getirdi.
Bu iki sektörde yarın on da All-India Tıp Bilimleri Enstitüsü'nün (AIIMS) uydu merkezi için uygulanacaktır.